artiklar

Varje år i november samlas över 70 000 personer i Lissabon för konferensen Websummit. Tänk dig en arena och ett fyra fotbollsplaner stort område fyllt av utställare och 10 olika scener. En inspirerande lekplats för oss marknadsmänniskor! Här kommer våra topp 5 insikter från konferensen 2023.

INsikter från websummit 2023

SÅ BLIR VI RIKTIGT BRA MARKNADSFÖRARE

Hur ska dagens marknadsavdelningar lyckas skapa content som gör skillnad, nå sina målgrupper, bemästra alla kanaler och verktyg och fortfarande må bra och inte bränna ut sig? DET är den stora frågan.

SAMARBETET MELLAN BIANCA INGROSSO /CAIA & MTV ÄR BRILJANT BRANDING!

MEN EN AV DEM BEHÖVDE DET MER ÄN DEN ANDRA…

Jag vet inte varför jag inte ser fler inlägg om Bianca Ingrossos och hennes skönhetsmärke CAIAs senaste produktsläpp? Samarbetet mellan CAIA och MTV som andas 2000-talet där Bianca också sjunger och är stjärnan i en musikvideo, en cover på låten “Superstar”. 

BARBIE MADE ME DO IT!

HUR ETT VARUMÄRKE FRÅN 1959 LYCKATS TA ÖVER VÄRLDEN AV POPULÄRKULTUR OCH MYNTA BEGREPPET BARBIECORE. 

Oavsett om du älskar, hatar eller är lite likgiltig till varumärket Barbie har du kanske nåtts av hypen? Inför releasen av “Barbie The Movie” känns det som att hela världen fått Barbie feber… men hur kommer det sig att detta varumärke som gjort dockor sedan 1959 lyckats se till att de är på allas läppar och i allas flöden just nu, sommaren 2023?